Rabu, 1 Julai 2009

huuuuuuuu...TERTEKANNNNNNNNNNNNNN

em..besok mula sdh pendaftaran,next week mula da kuliah..waaaa...saya rasa tertekan betul oh sekarang nii..tidak tenang,,,tidak rasa execited lagiii..i hate when i had this kind of feeling..betul2 rasa ni tekanan(cam saya kena serang ja sya rsa nii)..macam saya rasa mo berteriak ja sepanjang masa..aduiiii..tolong la...sudah saya dapat tau yang ada pensyarah sya(harap2 bkn dia la)akn mengajar kmi dgn cra yg berbeza dan bt sy gerun and terlalu takut..uhuhuh...ct Z,bgtau sy,yg dia ni lain sikit..waaa..entah cam mana la sya ni nti di sna..huhhu..sy rasa takut juga ni,,emmmm,,aduiii..nanti berkawad lagi..waaa...time posa tu..harap2 saya bertahan juga sdi sana sepanjang 1 semester(6bulan)..huhuhu..memang akan byk perkara yg terjadi ni...
eheheheh...macam peramal pl...oh ya...tadi si jerry stelefon sya..bertnya tentang borang dan pa yg ptt di bwa time register...bh..entah pa2 sdh sya mencarut ni nti..so bgs sy stop...ehhh...tad pagi c lem and justin sdh berangkat pi samarahan sarawak...i'll pray 4 my friend...andu gia dorg di sana,,,i'll miss them so much...huhuhuhu...ok la..mau pigi mandi la dlu ni kalo cam ni...
salam ari khamis...
2 julai 09...
peace
from me...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan